Robert Öhman nimitetty Deleten talous- ja rahoitusjohtajaksi

”Olemme rakentamassa Deletestä johtavaa Pohjoismaista teollisuuden ja rakentamisen sekä kiinteistöjen ympäristöpalveluita tarjoavaa yritystä. Robert Öhmanin vahva osaaminen talous- ja rahoitusjohdon tehtävistä ovat tärkeä lisä tiimiimme ja johtoryhmäämme. Toivotan Robertin lämpimästi tervetulleeksi deleteläiseksi”, toteaa Delete Group Oy:n toimitusjohtaja Jussi Niemelä.

”Delete on erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa voimakkaan kasvun ja kansainvälistymisen myötä. Uskon vahvasti, että omasta taustastani ja kokemuksestani on hyötyä kun kasvua ja kansainvälistymistä haetaan entistä voimakkaammin. Delete on vahva ja hyvin johdettu brändi, josta voimme olla ylpeitä”, sanoo Detele Group Oy:n talous- ja rahoitusjohtaja Robert Öhman.

Lisätietoja:

Jussi Niemelä
jussi.niemela@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.