Tervetuloa maa- ja infrarakentamisen DeleKivi-päivään 26.3.2015 klo 12-17 Helsinki-Vantaan lentokentälle

DeleKivi-päivän aikana Deleten ammattilaiset esittelevät maarakennus- ja infra-alan toimijoille Deleten CE-hyväksytyn DeleKivi-betonimurskeen tuotantoa ja sen matkan purkutyömaan betonirakenteesta murskauksen kautta kierrätetyksi uusiorakennusmateriaaliksi maarakenteeseen.

Tule kuulemaan, miten voisitte hyödyntää betonimursketta kohteissanne! Nähtävillä myös betonimurskeesta tehty mallirakenne.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä viesti ”ilmoittautuminen” osoitteeseen  info@delete.fi

Ammatillisen täsmätiedon kyytipoikana tarjoamme keittolounaan, kahvia ja pullaa.

Tapahtuma on maksuton ja se järjestetään Deleten purkutyömaalla, Helsinki-Vantaan lentoaseman kupeessa.

Tapahtuma-alueelle on opastus Mekaanikontien ja Mekaanikonkujan risteyksestä Vantaalla. Auton voi jättää parkkiin Mekaanikontielle tapahtuman ajaksi.

Lisätiedot tapahtumasta:

Raimo Lehtimaa, puh. 040 842 4055,  raimo.lehtimaa@delete.fi