Tommi Kajasoja nimitetty Delete Puhdistuspalveluiden liiketoimintajohtajaksi

Tommi Kajasoja siirtyy tehtäväänsä Maintpartner-konsernin myynti- ja markkinointijohtajan tehtävästä. Tätä ennen hän toimi yhtiössä maajohtajana Ruotsissa sekä mm. aluejohtajana Ruotsissa. Ennen Maintpartneria Kajasoja työskenteli 10 vuotta ABB Servicen palveluksessa, josta viimeiset neljä vuotta Uudessa Seelannissa kunnossapitoyksikön päällikkönä.

”Delete on voimakkaan kasvun vaiheessa. Tommi Kajasojalla on vahva tausta teollisuuden ja palveluiden alalta sekä pitkä kokemus tulosyksikköjohtamisesta. Hänen taustansa, kontaktinsa sekä vahva myynnillinen otteensa ovat meille erittäin arvokasta osaamispääomaa jatkaessamme kasvuamme Suomessa. Toivotan Tommin lämpimästi tervetulleeksi Delete-tiimiin,” toteaa Delete Group Oy:n toimitusjohtaja Jussi Niemelä.

Lisätietoja:

Jussi Niemelä
jussi.niemela@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.