Tule työhön Deleteen talouden ammattilainen! Haemme ostoreskontranhoitajaa Helsinkiin

Haemme Deletelle tarkkaa ja vastuuntuntoista ostoreskontranhoitajaa taloushallinnon tiimiimme Helsinkiin.

Työtehtäväsi koostuvat ostolaskujen tiliöinnistä ja kierrätyksestä. Tehtävässä vastaat sähköisten ostolaskujen vastaanotosta, tiliöinnistä ja kustannusten kohdistuksesta sekä hyväksymiskierron määrittelystä. Lisäksi tehtävään kuuluvat ostolaskuihin liittyvät selvitykset. Taloushallinnon tiimissä työskentelee viisi alansa ammattilaista ja tulet hoitamaan ostoreskontraa yhdessä kahden muun henkilön kanssa. Annamme tehtävään perehdytyksen ja koko tiimin tuen.

Hakijalta edellytetään:

• Aiempaa kokemusta ostoreskontran hoitamisesta
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi)
  • Tilikartan, tiliöintien sekä arvonlisäveron käsittelyn vahvaa osaamista
  • Tarkkuutta ja pitkäjänteisyyttä
  • Oma-aloitteista työskentelyotetta
  • Ongelmanratkaisukykyä
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista asennetta
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksi luetaan:

• Aiempi kokemus Microsoft Dynamics AX:n ja ostoreskontraohjelmien käytöstä

Tarjoamme sinulle:

• Vakituisen työn mielenkiintoisessa kasvavassa yrityksessä osana osaavaa taloushallinnon tiimiä, jossa vallitsee hyvä henki

Lisätietoja antaa: Joonas Ekholm, talousjohtaja,  Delete Finland Oy, puh. 040 590 7703, 20.6.2017 klo 15-16 ja 26.6.2017 klo 10-11.

Lähetä hakemus ja CV 27.06.2017 mennessä osoitteessa https://inhunt.fi/avoimet-tyopaikat/ olevan hakulomakkeen kautta.

Joonas Ekholm

talousjohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7,  00230 Helsinki

gsm 040 590 7703

j oonas.ekholm@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Avainsanat: