Uusin Delete-lehti 1/2015 ilmestyi

Deleten asiakkaille suunnatussa lehdessä on tällä kerralla pääjuttuna mielenkiintoinen kuvaus Nesteen Kilpilahden jalostamon suurseisakista. Lisäksi lehdessä on hyödyllistä tietoa julkisivupesujen ja viermärien huuhtelun sekä kuvauksen merkityksestä kiinteistöille.

Esittelemme myös Turun vanhan jätteenpolttolaitoksen purku-urakan ja purkukohteissamme syntyvän kierrätetyn uusiokiviaineksen, DeleKivi-murskeen sekä sen hyödyntämismahdollisuudet vaikkapa infrarakentamisessa.

Mukavia lukuhetkiä!

Haluatko Delete-lehden printtiversiona työpöydällesi?

Tilaa Delete-lehti tästä

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.