Deloitten Hear’n Go –podcast-sarja tarjoaa terävää näkemystä ja kärkevää keskustelua markkinoita puhuttavista aiheista

Deloitten tuore Hear’n Go on inspiroiva ja ajankohtainen podcast, jonka jaksoissa asiantuntijamme keskustelevat yhdessä vieraidensa kanssa organisaatioiden ajankohtaista ja kiperistäkin haasteista. Tarjolla teräviä näkökulmia, monipuolista pohdintaa ja käytännön vinkkejä. Tervetuloa kuuntelemaan!

Ensimmäisessä jaksossa finanssialan toimialajohtajamme Ilkka Huikko sai vieraakseen Finanssiala ry:n toimitusjohtajan Piia-Noora Kaupin, jonka kanssa pohditaan, miten turvataan palkkojen tai eläkkeiden maksu, nostot ja maksut pankkitileiltä, sijoitukset, rahastoyhtiöiden, maksukorttien tai pörssin toiminta, jos finanssisektorille iskee kriisi- tai poikkeustilanne. Onko ala varautunut siihen, jos tietoliikenneyhteydet ulkomaille katkeavat?

Suomessa on herätty miettimään, miten esimerkiksi maksuliikenteen hoitaminen vakavien häiriöiden iskiessa pitäisi ottaa lainsäädännössä paremmin huomioon. Valtiovarainministeriön asettama työryhmä on ehdottanut täsmennyksiä säännöksiin, jotka koskevat rahoitusalan velvollisuutta varautua poikkeusoloihin.

Kuuntele ensimmäinen podcast-jakso verkkosivuiltamme, iTunesista tai SoundCloudista.

Seuraavaksi

Seuraavassa jaksossa puhutaan veroriidoista yhdessä Deloitten Virpi Pasasen ja KONEen verojohtaja Nina Leväjärven kanssa.

Deloitten Hear'n Go on kahdeksanosainen podcast-sarja. Tulevat jaksot käsittelevät mm. teollisuuden tulevaisuutta, kestävää kehitystä ja kyberturvallisuutta. Uudet jaksot ilmestyvät verkkosivujemme lisäksi myös suositummilla podcast-alustoilla.

Deloitte Finland
deloitte@deloitte.fi

Deloitte on yksi maailman johtavista asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme neuvonantoa laajasti eri liikkeenjohdon alueilla, kuten konsultointi, tilintarkastus, yritysjärjestelyt, riskienhallintapalvelut sekä vero- ja lakipalvelut. Meitä deloittelaisia on jo 260 000, joista Suomessa työskentelee 500. Menestyksemme ytimessä ovat huippuluokan osaaminen ja yhteistyön voima, joita tuemme coaching-kulttuurillamme. Meille on tärkeää ymmärtää jokaisen asiakkaamme liiketoimintaa ja ratkoa siihen liittyviä monimutkaisia haasteita. Tavoitteenamme on päivittäin vaikuttaa kestävästi ja positiivisesti asiakkaisiimme, toisiimme ja yhteiskuntaamme.