Mikko Räty johtamaan Deloitte Digitalia

Marraskuun alusta lähtien on Deloitten brändin alle kuuluva Deloitte Digital toiminut kaikissa Pohjoismaissa. Suomessa Deloitte Digitalin johtoon astuu Mikko Räty.

Deloitte Digital auttaa asiakkaitaan digitaaliseen strategiaan ja transformaatioon liittyvissä asioissa. Deloitte Digital keskittyy digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen soveltamalla innovatiivista ja luovaa ajattelua sekä hyödyntämällä uusinta teknologiaa digitaalisten ratkaisujen kehittämisessä.

”On hienoa päästä osaksi Deloitte Digitalin tiimiä ja hyödyntämään sitä huikeaa osaamisen määrää, jota organisaatiossa on jo tällä hetkellä asiakkaidemme eduksi. Yhdistämme luovan ja ketterän digitoimiston sekä suuren ja monialaisen konsulttiyrityksen vahvuudet. Osaajiimme kuuluu yhtä lailla palvelumuotoilun ja digiteknologioiden kuin strategian ja liikkeenjohdonkin asiantuntijoita. Asiakkaaseen keskittyminen, hänen käyttäytymisensä ymmärtäminen ja sitä kautta datan, teknologian ja sisältöjen valjastaminen tarjoamaan asiakkaalle parempaa asiakaskokemusta ovat aiheita, joissa uskon tuovani kokemuksellani lisäarvoa tiimille ja asiakkaillemme”, toteaa Mikko Räty.

Mikolla on pitkä tausta Deloitte Digitalin avainalueilla, kuten omni channel ja markkinoinnin automaatio, sekä vahva yrittäjätausta. Viimeisimmäksi Mikko toimi markkinointistrategiajohtajana Seed Digital Mediassa, joka on Nordic Morningin asiakkuusmarkkinointi- ja omni channel -palveluyritys.

Pohjoismaissa Deloitte Digitalilla on 158 luovaa digiasiantuntijaa ja maailmalla yhteensä 5 500. Deloitte Digital aloitti toimintansa Yhdysvalloissa vuonna 2011. Sen jälkeen yritys on kasvanut voimakkaasti, sillä digitaalisen transformaation myötä ainutlaatuisia asiakaskokemuksia tarjoavien ratkaisujen kysyntä on jatkuvassa kasvussa. Deloitte Digitalilla on selkeä tavoite: kasvaa Pohjoismaiden johtavaksi digitaaliseksi toimijaksi.

Mikko Räty
Partner, Deloitte Digital
mikko.raty@deloitte.fi
050 3308 466

Pohjoismaissa Deloitte Digitalilla on 158 luovaa digiasiantuntijaa ja maailmalla yhteensä 5 500.

Mikko Räty