Asiantuntijapalvelut Destian Turvallisin Toimija

Report this content

Destia palkitsee yksiköitään tapaturmattomuudesta. Vuonna 2011 käyttöönotettu kiertopalkinto on löytänyt ottajansa joka vuosi. Vuonna 2013 erinomaiseen saavutukseen pääsi Asiantuntijapalvelut: 0 työtapaturmaa vuonna 2013. Tapaturmattomia työtunteja kertyi yhteensä lähes puoli miljoonaa 455 000.

– Kiitos suunnittelua, mittausta, tutkimusta, geo- ja kairauspalveluita, laadunvalvonta- ja laboratoriopalveluita ja tiestötietoa tuottavalle henkilöstölle loistavasta saavutuksesta ja työturvallisuuteen panostamisesta. Olemme jo osoittaneet, että kaikki on mahdollista, kun vain tahto on kova, kiittelee Asiantuntijapalvelut tulosyksikön johtaja Jukka Raudasoja.

Viime vuonna tapaturmattoman vuoden saavutti Itä-Suomen tulosyksikkö ja vuonna 2011 Länsi-Suomen tulosyksikkö. Kiertopalkinnon lisäksi Destia on palkinnut yksiköitään toukokuusta 2012 alkaen tapaturmattomista 120 päivän jaksoista. Tapaturmaton kausi tarkoittaa, että sen aikana ei satu yhtään sairauspoissaoloon johtanutta työpaikkatapaturmaa.

– Destian järjestelmällinen panostus työturvallisuuteen tuottaa tulosta, sillä työtapaturmat työmaillamme ovat vähentyneet. Vuonna 2012 Destian henkilöstön tapaturmataajuus eli vähintään yhden sairauspäivän poissaoloon johtaneiden työpaikkatapaturmien määrä miljoonaa työtuntia kohti oli 15,6 kun se vuonna 2011 oli 23,2. Vuonna 2013 positiivinen kehitys tulee jatkumaan. Olemme myös sitoutuneet Rakennusteollisuus RT:n ja Infra ry:n jäsenyritysten tavoin 0-tapaturmaohjelmaan vuoteen 2020 mennessä, Destian riskienhallintapäällikkö Raimo Antila sanoo.

Lisätietoa: Destia Oy, riskienhallintapäällikkö Raimo Antila, p. 040 820 9440

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.

Lainaukset

Riskienhallintapäällikkö Raimo Antila