Destia Group Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

Destia Group Oyj

10.8.2016 kello 13:30 (CET +1)

Destia Group Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

Destia Group Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous päätti 10.8.2016 yhtiön hallituksen ehdotuksen mukaisesti, että Ahlström Capital Oy:lle maksetaan hybridilainan kertyneitä korkoja 1.216.666,64 euroa.

Lisäksi päätettiin hallituksen ehdotuksen mukaisesti lyhentää Ahlström Capital Oy:ltä olevaa hybridilainaa 537.436,46 euroa sekä konvertoida AC Infra Oy:ltä oleva 15 miljoonan euron hybridilaina sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

DESTIA GROUP OYJ
Konserniviestintä

Lisätietoja: Destia Group Oyj, toimitusjohtaja Hannu Leinonen, p. 020 444 4000 ja talous- ja rahoitusjohtaja Pirkko Salminen, p. 050 302 2485

Jakelu:
www.destia.fi

Destia: Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.