Destia Hilmantorin urakoitsijaksi

Destia on voittanut Hilmantorin rakentamisurakan kilpailutuksen. Hilmantori on Kalajoen Hiekkasärkkien matkailukeskuksen yritystoimintaa palveleva tapahtumatori, jonka suunnittelun Destian Asiantuntijapalvelut toteutti aiemmin tänä vuonna.

Kalajoen kaupunki valitsi Destian Hilmantorin urakoitsijaksi viiden muun tarjoajan joukosta. Destia pääsee hyödyntämään urakassa kokonaisvaltaista infraosaamistaan koko elinkaaren osalta. Urakan toteuttamiseen kuuluu esimerkiksi alueen katujen, viheralueiden, varsinaisen kivetyn torialueen, esiintymislavan, katsomon ja sen rakenteiden sekä leikkialueen rakentaminen.

— Olemme erittäin iloisia yhteistyömme jatkumisesta Kalajoen kaupungin kanssa. Olemme työskennelleet heidän kanssaan Lestijoen tulvasuojelun parissa viimeiset puolitoista vuotta, joten uskon, että työskentely tulee olemaan saumatonta Hilmantorin monipuolista osaamistamme yhdistävässä toteutusurakassa, iloitsee Destian työpäällikkö Juha Schönberg .

Rakentamisen Hilmantorilla on arvioitu alkavan syys-lokakuun vaihteessa. Urakka valmistuu syksyllä 2018.

Lisätietoja:

25.9. asti lisätietoja antaa Tarjouspäällikkö Petri Marttila puh. 040 755 0026 tai petri.marttila(at)destia.fi

25.9. alkaen lisätietoja antaa Työpäällikkö Juha Schönberg puh. 050 363 4063 tai juha.schönberg(at)destia.fi