Destia korjaa Rasinrinteen risteyssillan ja Rautkallion ylikulkusillan Vantaalla

Destia urakoi Rasinrinteen risteyssillan ja Rautkallion ylikulkusillan korjaustyöt Vantaalla. Vantaan kaupungin tilaamassa urakassa Rasinrinteen vuonna 1974 valmistuneen teräsbetonisen laattasillan reunapalkit, vesieristeet, päällysrakenteet sekä sillankaiteet uusitaan. Myös Rautkallion kaksiaukkoisen teräsbetonisen ulokelaattasillan pintarakenteet, sillankaiteet sekä varusteet uusitaan.

– Haasteellisinta urakassa on toimiminen kaupunkiympäristössä sekä kevyen liikenteen läheisyys. Haluamme varmistaa sekä työmaalla työskenteleville, että alueella liikkuville mahdollisimman turvalliset olosuhteet, kertoo Destian työpäällikkö Jarmo Silvander .

Työt alueella aloitettiin toukokuussa ja urakka valmistuu lokakuun 2017 loppuun mennessä.

Destia vastaa Vantaan kaupungin vuoden 2017 sillankorjausurakoiden lisäksi myös siltojen kolmivuotisesta hoitourakasta , joka alkoi viime vuonna. Urakka sisältää muun muassa siltojen huoltotöitä, kevätpuhdistukset sekä vuositarkastukset.

Lisätietoa: työpäällikkö Jarmo Silvander, p. 04 0 700 7690, jarmo.silvander(a)destia.fi