Destia korjaa siltoja Helsingin Heikinlaaksossa

Destia on allekirjoittanut sopimuksen Helsingin kaupungin kanssa kahden kevyen liikenteen sillan korjaustöistä Helsingin Heikinlaaksossa. Hanke sisältää Heikinlaakson ylikulkukäytävän, joka ylittää Lahden tien sekä Laajasuontien jalankulkusillan, joka ylittää Nurmijärventien. Työhön sisältyy siltakannen korjaaminen vesieristeineen ja betonirakenteineen.

Työt alueella aloitettiin viime viikolla ja parhaillaan käynnissä on telineiden asennus.
– Siltoja ei suljeta liikenteeltä korjaustöiden ajaksi, joten turvallisuuteen kiinnitetään erityistä huomiota, kertoo työnjohtaja Mikael Sonck .

Korjaustyöt valmistuvat toukokuun 2016 loppuun mennessä. Hankkeen urakkahinta on 766 000 €.

Lisätietoja: työpäällikkö Jarmo Silvander, p. 040 700 7690, jarmo.silvander(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.