Destia kunnostaa Kirkkonummen Prisman paikoituskannen

Destia on solminut sopimuksen Kirkkonummen Prisman paikoituskannen kunnostamisesta. Sopimus allekirjoitettiin 22.6.2016.

2 200 neliömetrin kokoisen paikoituskannen kunnostustyöt aloitetaan 19.7.2016. Pintalaatta puretaan vesipiikkaamalla, jonka jälkeen uusi pintalaatta tehdään betonoimalla. Pintalaatan uusiminen toteutetaan vaurioituneilta osin jopa 30–50 millimetrin syvyydeltä. Hankkeeseen sisältyy myös uudet elastiset saumat sekä autopaikkojen maalaukset.

– Destialla on laaja kokemus teräsbetonirakentamisesta ja olemme laajentaneet osaamistamme myös pysäköintihallien betonikansien korjauksiin, kertoo Destian työpäällikkö Jarmo Silvander .

Hankkeen tilaajana on Kiinteistö Oy Kirkkonummen Prisma ja työt Kirkkonummella valmistuvat noin kahden kuukauden kuluttua.

Lisätietoja: työpäällikkö Jarmo Silvander, p. 0 40 700 7690, jarmo.silvander(a)destia.fi