Destia mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Destia osallistuu tänä kesänä Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan, jonka tarkoitus on haastaa työnantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja parempia kesätyöpaikkoja.

Kampanjaan osallistuvat työnantajat sitoutuvat hyvän kesätyön periaatteisiin:

• Mielekäs työ ja kohtuullinen palkka
  • Hyvä hakijakokemus
  • Perehdytys ja ohjaaminen
  • Oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus
  • Kirjallinen työsopimus ja todistus

Kampanjaan kuuluu kesätyötutkimus, jolla selvitetään kuinka nuoret kesätyön Destiassa kokevat. Tulokset ilmoitetaan Vastuullisin kesäduuni-kilpailuun, jossa parhaiten menestyneet työnantajat palkitaan syksyllä 2014.

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Haluatko tietää, miten luomme toimivampaa maailmaa pala palalta? Lue lisää: www.destia.fi