Destia mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Destia osallistuu tänä kesänä jo toista kertaa Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan, jonka tarkoituksena on haastaa työnantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja parempia kesätyöpaikkoja. Kampanjasta vastaa Taloudellinen tiedotustoimisto TAT.

Samalla Destia sitoutuu kampanjaan kuuluvien hyvän kesätyön periaatteisiin:

• Mielekäs työ ja kohtuullinen palkka
  • Hyvä hakijakokemus
  • Perehdytys ja ohjaaminen
  • Oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus
  • Kirjallinen työsopimus ja todistus

Destiaan palkataan kesäksi noin 150 kesäharjoittelijaa.

Kampanjaan kuuluu kesätyötutkimus, jolla selvitetään kuinka nuoret kesätyön Destiassa kokevat. Tulokset ilmoitetaan Vastuullisin kesäduuni -kilpailuun, jossa parhaiten menestyneet työnantajat palkitaan syksyllä 2015.

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Haluatko tietää, miten luomme toimivampaa maailmaa pala palalta? Lue lisää: www.destia.fi