Destia palkitsee 10. kerran parhaan infra-alan opinnäytetyön

Destia Oy järjestää jo kymmenennen kerran kilpailun parhaasta infra-alan opinnäytetyöstä. Destia haluaa kilpailun kautta nostaa infra-alan näkyvyyttä opiskelijoiden keskuudessa sekä kehittää alaa yhteistyössä oppilaitosten kanssa.

Kilpailussa palkitaan vuorovuosina ammattikorkeakoulussa tai yliopistossa/korkeakoulussa hyväksytty infra-alan opinnäytetyö. Vuonna 2015 palkitsemisvuorossa on yliopistossa tai korkeakoulussa hyväksytty lopputyö.

Kilpailuun voivat osallistua kaikki kesäkuun 2013 jälkeen yliopistoissa ja korkeakouluissa hyväksytyt infra-alan palveluihin tai tuotantoteknologiaan kohdentuvat opinnäytetyöt.

Yliopistojen ja korkeakoulujen kilpailuun esittämät lopputyöt lähetetään lyhyen perustelun kera (A4) sähköpostitse osoitteeseen: pertti.niemi@destia.fi perjantaihin 12.6.2015 mennessä.

Palkitseminen syyskuussa

Kilpailussa menestyneet lopputyöt Destia palkitsee MANK:n päivässä 24. syyskuuta Finlandia-talossa.

Lisätietoa: Pertti Niemi, p. 0400 628 965, pertti.niemi(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.