DESTIA RAIL OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI MIKKO MÄKELÄ

Destia Rail Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.1.2016 alkaen Mikko Mäkelä. Mäkelä raportoi Itä-Suomen tulosyksikön johtajalle Pasi Kailasalolle.

Jorma Paananen jättää tehtävänsä, ja on Destian palveluksessa vuoden 2015 loppuun saakka.

”Olemme kiitollisia Jormalle hänen panoksestaan yhtiön kehittämisessä, hänellä on ollut keskeinen rooli vahvistaessamme asemiamme ratarakentamisessa ja -kunnossapidossa. Toivotamme Jormalle kaikkea hyvää ja menestystä jatkossa. Rataliiketoiminnan kasvutavoitteisiin vastaamista jatkamme vuoden alusta alkaen Mikon johdolla,” kertoo Pasi Kailasalo.

Lisätietoa: Itä-Suomen tulosyksikön johtaja Pasi Kailasalo, p.0 500 579 414, pasi.kailasalo@destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.