Destia rakentaa uuden katuliittymän Nurmijärvellä

Destia toteuttaa maantien 130 Hämeenlinnantien ja Ilvesvuorenkadun uuden katuliittymän Nurmijärvellä. Maantie 130 ohituskaista puretetaan ja tilalle rakennetaan uusi kääntymiskaista. Maantielle rakennetaan myös uusi kevyen liikenteen alikulkukäytävä sekä linja-autopysäkit. Lisäksi kohteen valaistus uusitaan.

– Parhaillaan käynnissä on Ilvesvuorenkadun liittymän päällystystyöt sekä kevyenliikenteen väylien ja kunnallistekniikan vaatimat louhintatyöt ja maaleikkaukset. Työnaikaiset liikennejärjestelyt aiheuttavat jonkin verran häiriötä liikenteeseen. Erikoisjärjestelyillä kuitenkin turvataan työmaalla työskenteleville sekä kanssaliikkujille mahdollisimman turvalliset olosuhteet, kertoo työpäällikkö Asko Markoff .

Nurmijärven kunnan tilaaman urakka valmistuu syksyllä 2017.

Lisätietoa: työpäällikkö Asko Markoff, p. 0400 207 211, asko.markoff(a)destia.fi