Destia toteuttaa kiertoliittymän ja alikulkukäytävän Järvenpäässä

Destia urakoi Poikkitie (Mt 145) parantamishankkeen vaiheen 3C Järvenpäässä. Hankkeessa rakennetaan kiertoliittymä Poikkitien, Puistotien ja Horsmakaaren risteykseen sekä parannetaan kevyen liikenteen yhteyksiä Poikkitien ali rakennettavan alikulkukäytävän myötä.

Työt hankkeella alkoivat tällä viikolla puuston poistolla sekä sillan rakentamisen edellyttämän kiertotien rakennustöillä. Poikkitien liikenne siirretään kiertotielle viikolla 28 ja järjestelyt koskevat myös kevyttä liikennettä.

– Urakan aikana alueella on käytössä alennetut nopeusrajoitukset sekä väliaikaiset kaistajärjestelyt. Liikenteen seassa tulee liikkumaan sekä työkoneita että työntekijöitä, joten toivomme tienkäyttäjiltä erityistä varovaisuutta urakka-alueella. Näin varmistamme kaikille turvalliset olosuhteet, sekä työntekijöillemme että kanssaliikkujille, sanoo Destian työpäällikkö Kimmo Perttu .

Järvenpään kaupungin tilaaman urakan työt jatkuvat vuoden loppuun saakka. Viimeistely- ja vihertyöt toteutetaan pääosin keväällä 2018 ja koko hanke valmistuu 30.6.2018 mennessä.

– Urakkaan sisältyvät silta-, louhinta- ja valaistustyöt toteutetaan sisäisenä aliurakointina. On hienoa, että meiltä löytyy niin monenlaista asiantuntijuutta saman katon alta, toteaa Perttu lopuksi.

Lisätietoa: Destia Oy, työpäällikkö Kimmo Perttu, p. 0400 311 193, kimmo.perttu(a)destia.fi