Destia urakoi hakelämpökeskuksen pohjatöitä Tampereella

Destia urakoi Hervannan Väkipyöränkadulle rakennettavan hakelämpökeskuksen pohjatöitä Tampereella. MW Power Oy:n tilaama urakka sisältää hakelämpökeskuksen piha-alueen ja rakennusten maaleikkaus-, rakennekerros- ja täyttötyöt sekä asfaltoinnit.

Työt ovat käynnistyneet huhtikuussa hakelämpökeskuksen rakennusten peruskuoppien kaivamisella ja täyttämisellä. Urakka-alueen läpi kulkee 110 kV:n siirtolinja, joten sähköturvallisuusasiat ovat tärkeässä asemassa työmaalla.

Urakka valmistuu elokuussa 2014. Lisäksi asfaltointi tehdään keväällä 2015. Rakennuttaja Tampereen Energiantuotanto aloittaa lämmöntuotannon uudessa hakelämpökeskuksessa toukokuussa 2015.

Lisätietoa: työpäällikkö Juha Syvänen, p. 040 648 5607

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.