Destia urakoi Kauppakadun rakentamisen Haapajärvellä

Destia on voittanut Haapajärven kaupungin kilpailuttaman Kauppakadun rakennustyöt. Työt käynnistyvät toukokuun alussa purkutöillä sekä viemäreiden ja hulevesiviemäreiden sekä kaivojen uusimisella. Valtaosa putkista saneerataan sujuttamalla. Kauppakadun rakennekerrokset uusitaan koko osuudelle.

Urakka valmistuu kokonaisuudessaan elokuussa 2015. Vuoden 2014 loppuun mennessä valmistuvat rakennekerrokset ja vuonna 2015 viimeistellään kivi- ja vihertyöt sekä päällystykset.

Kauppakatu sijaitsee Haapajärven keskustassa ja on noin kilometrin mittainen. Työt tehdään keskustassa sijaitsevien liikekiinteistöjen läheisyydessä. Liikennejärjestelyt ovat urakassa tärkeässä osassa myös kesällä järjestettävien monien kesätapahtumien myötä.

Lisätietoa: työpäällikkö Pasi Koivukangas, p. 040 507 8940

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.