Destia urakoi Suojalinnan urheilukenttien rakentamisen Pudasjärvellä

Pudasjärven kaupungin tilaamaan urakkaan sisältyy urheilualueen tekonurmipintaisen jalkapallokentän, asfalttipintaisen jääkiekkokentän, kahden tenniskentän sekä oheisalueiden rakentaminen. Destia toteuttaa lisäksi kenttien ja kulkuväylien rakentamiseen liittyvät maarakennus-, kuivatus-, valaistus- sekä sähkötyöt.

Rakentaminen alueella aloitettiin syyskuun alussa ja työt jatkuvat marraskuun loppuun saakka. Rakentamistyöt käynnistyvät uudelleen ensi vuoden toukokuussa ja kesäkuussa puolessavälissä Suojalinnan kentät ovat valmiina urheilijoille. Sää voi kuitenkin vaikuttaa lopulliseen valmistumisaikaan, sillä tekonurmikentän asentaminen vaatii tiettyjä olosuhteita.

Rakennustyöt aiheuttavat alueella poikkeusjärjestelyjä etenkin kevyen liikenteen kulkemiseen. Alueella liikkuessa tulee noudattaa erityistä varovaisuutta, sillä alueella kulkee paljon lapsia.

Lisätietoja: työpäällikkö Pekka Korhonen, p. 0400 378 975, pekka.korhonen(a)destia.fi

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Haluatko tietää, miten luomme toimivampaa maailmaa pala palalta? Lue lisää: www.destia.fi