Destia vahvistaa jalansijaa energiainfran urakoissa

Destia on hiljattain solminut kaksi uutta energiainfran sopimusta Varkaudessa sekä Naantalissa ja täten samalla vahvistanut jalansijaansa energiainfran saralla.
– Kummatkin sopimukset ovat meille arvokkaita, sillä energiainfra on yksi strategisen kasvumme painopistealueista, kertoo työpäällikkö Hannu Takala.

Varkaudessa Fingrid Oyj:n tilaama urakka käsittää 110 kV sähköaseman uusintaan liittyvät voimajohtomuutokset. Työt alueella alkavat tammikuussa 2016 ja valmistuvat syyskuun 2016 loppuun mennessä.

Naantalin urakassa vanhentunut 110 kV:n voimalinja puretaan pois ja uusi rakennetaan tilalle. Turun Seudun Energiatuotanto Oy:n tilaamassa urakassa työt on jo aloitettu ja urakan on määrä valmistua vuoden 2016 kesällä. Kyseessä on ensimmäinen Destian toteuttama ST -urakka energiainfran saralla.

Lisätietoa: työpäällikkö Hannu Takala, p. 0400 174 400, hannu.takala(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.