Destialle kolme automaattisten nopeusvalvontapisteiden huoltopalvelu-urakkaa

Destia on voittanut ELY-keskusten kilpailuttamista neljästä automaattisten nopeusvalvontapisteiden huoltopalvelu-urakoista kolme. Destia vastaa vuosina 2017–2018 Etelä-Suomen, Länsi-Suomen sekä Itä- ja Keski-Suomen valvontapisteiden huollosta. Jokaiseen urakkaan sisältyy kaksi optiovuotta.

Urakat sisältävä 726 nopeusvalvontapistettä, joiden pylväiden ja laitekoteloiden sekä niihin liittyvien laitteiden huoltotöistä Destia vastaa. Jos esimerkiksi asfalttiin upotetut ilmaisinsilmukat rikkoontuvat päällystystöiden yhteydessä, vaihtavat Destian tositoimijat ne uusiin.

– Destialla on 20 vuoden kokemus telematiikasta, joten otamme ilolla huoltotyöt vastaan, kertoo palvelupäällikkö Teuvo Nikkinen .

Urakkasopimukset astuvat voimaan 1.1.2017.

Lisätietoja: palvelupäällikkö Teuvo Nikkinen, p. 040 51 38 559, teuvo.nikkinen(a)destia.fi