Destialle ulkovalaistuksen kunnossapitourakka Lahdessa

Destia on solminut Lahden Energian kanssa ulkovalaistusverkon kolmivuotisen kunnossapitourakan. Sopimus pitää sisällään 2 optiovuotta.

Kunnossapidettävää ulkovalaistusverkkoa on koko Lahden kaupunki ympäristöineen. Verkko rakentuu katuvalokeskuksista, valaistuspisteistä sekä verkon sähköistykseen käytetyistä maakaapeleista ja ilmajohdoista. Urakassa Destia vastaa näiden kunnossapidosta sekä uudisrakentamisesta. Myös mittavat joulunaikaiset valot sisältyvät sopimuksen piiriin.

Valaistusverkon kunnossapitosopimukset tukevat hyvin strategista tahtotilaa, jonka mukaan Destian sopimuskannasta merkittävä osa muodostuu pitkistä projekteista ja palvelusopimuksista julkisyhteisöjen ja yritysten kanssa.

Lahden ulkovalaistusverkon kunnossapitourakka alkaa 1.7.2014.

Lisätietoa: Destia Oy, työpäällikkö Hannu Takala, p. 0400 174 400, hannu.takala(a)destia.fi ja työnjohtaja Jari Heiskanen, p. 0400 293 148, jari.heiskanen(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.