Destialle ulkovalaistuksen ylläpitourakka Turussa

Destia on voittanut Turun kaupungin Kiinteistöliikelaitoksen kilpailuttaman kolmivuotisen ulkovalaistuksen ylläpitourakan. Urakkaan sisältyy lisäksi kaksi optiovuotta.

– Valaistusurakka on meille merkittävä voitto, joka tukee Destian strategisia linjauksia energiainfran osalta. Tavoitteenamme on solmia pitkäaikaisia projekteja ja palvelusopimuksia julkisyhteisöjen sekä yritysten kanssa, kertoo työpäällikkö Hannu Takala .

Ylläpitourakkaan kuuluu katu- ja tievalaistuksen lisäksi puisto- sekä muiden alueiden valaistus Turun kaupungin alueella. Myös kaupungin merkittävien kohteiden korostus- ja erikoisvalaistus on osa urakkaa.

Ulkovalaistuksen ylläpitourakka Turun alueella alkaa 1.7.2016.

Lisätietoa: työpäällikkö Hannu Takala, p. 0400 174 400, hannu.takala(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.