DESTIAN PÄÄKONTTORI ALOITTAA UUSISSA TOIMITILOISSA 14.12.2015

Destian pääkonttori muuttaa uusiin toimitiloihin Vantaan Tikkurilassa tulevana viikonloppuna.

Uusi osoitteemme 14.12. alkaen on

Neilikkatie 17

Postilokeronumero on jatkossakin 206.

Uudet toimitilamme sijaitsevat lähellä Tikkurilan keskustaa sekä Tikkurilan rautatieasemaa, hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Lisätietoa: Harri Kontiola p. 040 748 2906, harri.kontiola(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.