Destian toteuttama E18 Haminan ohikulkutie valmistuu kokonaisuudessaan

Viimeinen vaihe E18 Haminan ohikulkutiestä valmistuu perjantaina 9.10.2015, kun Haminan sisääntuloteiden ja Sivatintien parannustoimet sisältänyt urakkaosuus saadaan päätökseen.

Toimiva työsuunnittelu ja hyvä yhteistyö urakan eri toimijoiden välillä mahdollistivat hankkeen valmistumisen noin kuukauden etuajassa. Destian työpäällikkö Lasse Kultanen jakaa kiitosta myös erityisesti tienkäyttäjien suhtautumisesta työmaahan.

Liikenneviraston tilaama nelivuotinen hanke toteutettiin vaiheittain. Noin 16 kilometrin mittainen moottoritieosuus otettiin käyttöön joulukuussa 2014.

Lisätietoa: Destian työpäällikkö Lasse Kultanen, p. 0400 150 063

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.