DESTIAN TULOSJULKISTUKSET VUONNA 2016

Destia Group Oyj

Pörssitiedote 16.12.2015, 14:00 (CET +1)

Destian tulosjulkistukset vuonna 2016

Destian tilinpäätöstiedote vuodelta 2015 julkistetaan torstaina 11.2.2016. Vuosikertomus vuodelta 2015 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan 3.3.2016 yhtiön verkkosivuilla.

Destia julkistaa lisäksi kolme osavuosikatsausta vuonna 2016:

• Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 25.4.2016

• Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 9.8.2016

• Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 26.10.2016

DESTIA GROUP OYJ

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Hannu Leinonen, p. 020 444 4000 ja talousjohtaja Pirkko Salminen, p. 050 302 2485

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.