Destian työturvallisuuden verkkoperehdytys uudistettu

Destiassa jo useamman vuoden käytössä ollut työturvallisuuden verkkoperehdytys on uudistettu.

– Tänään vietetään työturvallisuusviikon päättävää tapaturmapäivää ja ajankohtana perjantai 13.päivä onkin oikein oiva muistuttamaan työturvallisuuteen liittyvistä asioista. Hyvällä perehdytyksellä työmaahan ja -tehtäviin on merkittävä rooli tapaturmien ennaltaehkäisyssä, tästä syystä tämä päivä on mainio uudistetun verkkoperehdytyksemme julkaisulle, kommentoi Destia-konsernin turvallisuus- ja laatupäällikkö Eija Luoma.

Työturvallisuuden verkkoperehdytys on pakollinen kaikille destialaisille ja Destian työmailla toimiville. Alihankkijat suorittavat uudistetun perehdytyksen aloittaessaan uudella työmaalla, kunnossapitourakoissa viimeistään talvikauden alkaessa.

– Olemme viime vuosien aikana kiinnittäneet erityistä huomiota työturvallisuutemme kehittämiseen, tästä tuloksena onkin vuosittain alentunut tapaturmataajuus – viime vuonna 7,6. Tänä vuonna kehitämme erityisesti työturvallisuusviestintää ja materiaalejamme, ja tämä työturvallisuuden verkkoperehdytys on eräs tärkeimmistä kaikki työntekijämme ja kanssamme työskentelevät tavoittavista työturvallisuusvälineistä. Pyrimme hyödyntämään uutta teknologiaa, esimerkiksi tämän uudistetun verkkoperehdytyksen voi suorittaa nyt myös tabletilla, Luoma jatkaa.

Työturvallisuuden verkkoperehdytys ja ohjeet siihen kirjautumiseen löytyvät Destian verkkosivuilta, destia.fi.

Lisätietoja: Konsernin turvallisuus- ja laatupäällikkö Eija Luoma, p. 040 582 4366, eija.luoma(a)destia.fi