Destian viestintäjohtaja jättää tehtävänsä

Destian viestintäjohtaja Miia Apukka siirtyy pois yhtiön palveluksesta 23.4.2015.

– Kiitämme Miiaa hänen panoksestaan Destian viestinnässä. Olemme tässä yhteydessä päättäneet tiivistää viestinnän organisaatiota ja luopua viestintäjohtajan tehtävästä, toteaa Destian toimitusjohtaja Hannu Leinonen.

Viestintä-yksikkö liitetään osaksi Talous ja rahoitus -yksikköä. Viestintäpäällikkönä jatkaa Johanna Otranen ja hän raportoi jatkossa talous- ja rahoitusjohtaja Pirkko Salmiselle.

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.