Destian vuosikertomus vuodelta 2014 julkaistu

Destian vuoden 2014 vuosikertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla, osoitteessa www.destia.fi/vuosikertomus. Vuosikertomus sisältää katsauksen päättyneeseen vuoteen, raportoinnin yritysvastuusta, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä tilinpäätöksen.

Destialla on selkeä tavoite olla asiakkaan ykkösvalinta ja infra-alan ykkönen Suomessa. Strategian toteutuminen edellyttää vastuullista toimintaa sekä Destialta että sen yhteistyökumppaneilta. Vuonna 2014 Destia kiteytti yritysvastuuohjelman, joka perustuu sekä yhtiön omaan että sidosryhmien arvioon vastuullisuuden kannalta olennaisista teemoista. Destian yritysvastuuohjelma ohjaa yritysvastuun päivittäistä työtä ja johtamista.

Vuosikertomus sisältää ensi kertaa kansainvälisen Global Reporting Initiativen (GRI) raportointiohjetta ja sen G4-version core-tasoa noudattavan raportoinnin yritysvastuusta.

Lisätietoa: viestintäpäällikkö Johanna Otranen, johanna.otranen(a)destia.fi, p. 040 641 5810

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli  yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.