Kilpailu parhaasta infra-alan opinnäytetyöstä

Destia järjestää ammattikorkeakouluille kilpailun parhaasta infra-alan opinnäytetyöstä. Opinnäytetyön tulee kohdentua infra-alan palveluihin tai tuotantoteknologiaan liittyvään aiheeseen.

Kilpailuun voivat osallistua kaikki edellisen kilpailun jälkeen (6/2012) ammattikorkeakouluissa hyväksytyt opinnäytetyöt. Parhaat opinnäytetyöt palkitaan Väylät & Liikenne 2014 -tapahtumassa Tampereella 27.-28.8.2014.

Ammattikorkeakoulu voi esittää kilpailuun enintään kolmea opinnäytetyötä. Valitut työt pyydetään lähettämään sähköisenä tiedostona, lyhyen (max A4) perustelun kanssa valintaraadille perjantaihin 13.6.2014 mennessä.

Lisätietoa: kehityspäällikkö Pertti Niemi p. 0400 628965

Kilpailutöiden postitusosoite: pertti.niemi(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.