Olli Korhonen Kalliorakentaminen-liiketoiminnan johtajaksi

Destian Kalliorakentaminen-liiketoimintayksikön johtajaksi on nimitetty Olli Korhonen 1.12.2017 alkaen. Korhonen on työskennellyt Destiassa kesäkuusta 2017 alkaen maanalaisen rakentamisen projektijohtajana. Korhosella on vankka ja pitkäaikainen kokemus maanalaisesta rakentamisesta, ennen Destiaa hän työskenteli Lemminkäisellä.

Kalliorakentaminen on yksi Destian strategian kasvukärjistä. Kalliorakentamisen yksikkö siirtyy vuoden alusta alkaen Erikoisrakentamisen tulosyksikköön muiden valtakunnallisten liiketoimintojen tapaan. Olli Korhonen raportoi 31.12.2017 saakka Etelä-Suomen tulosyksikön johtaja Minna Heinoselle ja 1.1.2018 alkaen Erikoisrakentamisen tulosyksikön johtajalle Annina Peisalle.

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Haluatko tietää, miten luomme toimivampaa maailmaa pala palalta? Lue lisää: www.destia.fi