Teiskontien joukkoliikennejärjestelyjen parantamishanke etenee Tampereella

Heikkilänkadulla rakennetaan joukkoliikennekaistan kerrosrakenteita ja Teiskontiellä on aloitettu maaleikkaukset. Urakka käynnistyi toukokuussa valtatie 12:lla. Hankkeeseen sisältyy muun muassa uusien joukkoliikennekaistojen rakentaminen Heikkilänkadulle ja Hervannan valtaväylän eritasoliittymään sekä pysäkkijärjestelyjen muutokset Kissanmaankadulla.

Tilaajana hankkeessa ovat Pirkanmaan ELY-keskus sekä Tampereen kaupunki. Hanke on osa kaupunkiseudun kuntien ja valtion välistä MAL-aiesopimusta ja se valmistuu lokakuussa 2015.

Lisätietoa: työpäällikkö Topi Tapanainen p. 040 865 0280

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.