TERO TELARANTA NIMITETTY DESTIAN HALLITUKSEN UUDEKSI JÄSENEKSI

Destia Group Oyj

Pörssitiedote 30.9.2015, klo 14:00 (CET+1)

Tero Telaranta nimitetty Destian hallituksen uudeksi jäseneksi

Destia Group Oyj:n osakkeenomistajan yksimielisellä päätöksellä yhtiön hallituksen uudeksi jäseneksi on nimitetty Tero Telaranta 30.9.2015 alkaen. Telaranta toimii sijoitusjohtajana Ahlström Capital Oy:ssa.

Destian hallitus on valinnut Telarannan HR valiokunnan jäseneksi.

Yhtiön hallitus koostuu seuraavista henkilöistä: Marcus Ahlström, Jacob af Forselles, Matti Mantere, Panu Routila, Arto Räty (puheenjohtaja), Tero Telaranta ja Solveig Törnroos-Huhtamäki. Kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä, ja Jacob af Forsellesia, Panu Routilaa sekä Tero Telarantaa lukuun ottamatta myös omistajasta.

Lisätietoa: toimitusjohtaja Hannu Leinonen, p. 020 444 4000

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.