VT 5 MIKKELIN KOHTA – TYÖMAA HILJENEE HETKEKSI JOULUTAUOLLE

Vt 5 Mikkelin kohdan rakennustyömaa rauhoittuu joulun ajaksi. Joulun jälkeen työt jatkuvat telineiden tekemisellä Setrikadun ja Ristiinantien risteyssilloilla. Silta-aukkojen ylityksiin tarvittavia palkkeja nostetaan paikoilleen, mistä aiheutuu pieniä liikennejärjestelyjä nostotöiden aikana.

Leudon talven ansiosta Kaihun eteläisen ajoradan alikulkutunneli on saatu valettua aikataulusta etuajassa. Tunnelin eristys- ja varustelutyöt jatkuvat keväällä. Tammikuussa myös siltatyöt ja viimeiset pohjavedensuojausten luiskien korjaukset jatkuvat.

Liikennejärjestelyt pysyvät nykyisen kaltaisina kevääseen saakka.

Lisätietoa: työmaapäällikkö Aki Loikkanen, p. 0400 246 944, aki.loikkanen(a)destia.fi

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.