Vuosikertomus vuodelta 2013 julkaistu

Destia-konsernin vuoden 2013 vuosikertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla.

Verkkovuosikertomus sisältää katsauksen päättyneeseen vuoteen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä tilinpäätöksen. Destian konsernitilinpäätös on laadittu kansainvälisen tilinpäätösstandardin IFRS:n mukaisesti.

Verkkovuosikertomuksen lisäksi julkaistaan kertomusosasta esitemäinen painettu versio. Painetun vuosikertomuksen voi tilata verkkosivujen kautta julkaisujen tilaus -lomakkeella.

Lisätietoa:
viestintäpäällikkö Johanna Otranen, johanna.otranen(a)destia.fi, p. 040 641 5810

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 489,7 miljoonaa euroa vuonna 2013. Osaajia meillä on noin 1 500.