Digia ja Pipol kumppanuuteen – palvelu kansainvälisille asiakkaille laajenee entisestään

Digia on solminut kumppanuussopimuksen Microsoft Dynamics-ratkaisuja ja palveluja toimittavan Pipolin kanssa. Kansainvälisen Pipol-verkoston kautta Digia voi toteuttaa kansainvälisiä projekteja entistä tehokkaammin.

Pipolin kanssa solmittu kumppanuus tukee Digian Microsoft Dynamics -asiakkaiden kansainvälistymistä. Jatkossa Digian asiakkaat voivat hyödyntää Pipolin tarjoamia paikallisia resursseja, järjestelmäkäyttöönottojen tietotaitoa, projektinhallintakykyä ja konsultointipalveluja. Digia tavoittelee kumppanuudella pääsyä kokonaan uuteen segmenttiin, jossa asiakkaina ovat globaalit suomalaisyritykset.

Digian tuotteissa ja palveluissa hyödynnetään laajalti yhtiön kumppaniyritysverkostoa. Tämä takaa asiakkaille sen, että käytössä ovat kumppaneiden tarjoamat parhaat teknologiat, työkalut ja niihin liittyvä osaaminen. Digia tarjoaa kansainvälistyville ja uusia maakonttoreita perustaville asiakkaille myös entistä parempaa paikallista asiantuntemusta ja tukea Pipolin kumppanuusverkostoa hyödyntäen.

Pipol on globaali Microsoft Dynamics -ratkaisujen ja -palvelujen tarjoaja, joka on erikoistunut luomaan arvoa kansainvälisille organisaatioille. Pipol tarjoaa asiakkailleen maailmanlaajuisen organisaation tietotaitoa ja kokemusta, joka koostuu paikallisesti toimivista johtavista Microsoftin sertifioiduista ammattilaisista yli 75 maassa. Pipol-tuoteportfolioon kuuluu Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics 365 Business Centre ja yli 70 teollisuuskohtaista ratkaisua.

Tietoa Digian kattavasta kumppaniverkostosta löytyy yrityksen internetsivuilta, osoitteesta

www.digia.com/yritys/kumppanimme.

Heikki Honkala, johtaja, Toimialaratkaisut
heikki.honkala@digia.com

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitaalisuuden mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme yli 1000 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Digian liikevaihto vuonna 2017 oli 94,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIGIA).