Paytrail valitsi Digian toteuttaman maksumoduulin viralliseksi Magento 2 -moduuliksi

Moduuli mahdollistaa Paytrailin maksutavan käytön Magento 2 -verkkokaupankäyntialustalle rakennetuissa verkkokaupoissa.

Paytrail   on valinnut Digian toteuttaman moduulin viralliseksi   Magento   2 -moduuliksi. Virallisena moduulina se on toimivaksi todettu ja täyttää sekä   Magenton että   Paytrailin   korkeat laatuvaatimukset.

Paytrailin   tarjoama maksunvälitys on käytössä yli 10 000 verkkokaupassa, ja sen kautta on välitetty tuotteita ja palveluita yli 2 miljardin euron edestä.   Magento   on   Paytrailin   liiketoiminnan kannalta yksi tärkeimmistä verkkokauppa-alustoista. Laajan asiakaskunnan vuoksi maksumoduulin toimitusvarmuus ja toimivuus ovat   Paytrailille   erittäin tärkeitä.

Magento   2 -moduuli on   Paytrailille   erittäin keskeinen, joten meidän on voitava luottaa siihen, että kaikki toimii kokonaisuudesta yksityiskohtiin. Digia pystyi moduulillaan vastaamaan korkeisiin laatuvaatimuksiimme”, kommentoi Sales Director Petri Itkonen   Paytraililta

Läheisen yhteistyön myötä   Paytrailin   palvelut ovat lähempänä myös Digian asiakkaita.

”Olemme iloisia, että pystymme jatkamaan ja laajentamaan   Igencen   kanssa alkanutta hyvää yhteistyötä Digian kanssa. Haluamme tuoda osaamisemme, kokemuksemme ja palvelumme Digian asiakkaiden ulottuville”, Itkonen jatkaa.

Luotettavan tuotteen synty on Digian Business Development Executive Jaakko Saaren mukaan hyvän yhteistyön ja osaavan tiimin ansiota.

“Yhteistyö   Paytrailin   kanssa on toiminut alusta alkaen erittäin hyvin. Kokenut projektitiimi on rakentanut erinomaisen moduulin, jonka avulla verkkokauppojen loppuasiakkaat pääsevät hyödyntämään   Paytrailin monipuolisia maksutapoja, käyttäjäystävällisellä tavalla”, Saari kommentoi.

Tutustu moduuliin > >

Jaakko Saari
Business Development Executive, Digia Oyj
P. +358405190761

Suvi Tikkanen,
Marketing Director, Paytrail
P. + 358 40 562 8283

Paytrail on suomalainen maksulaitos, jolla on yli 10 000 verkkokauppa-asiakasta ja 100 000 Paytrail-tilin käyttäjää. Paytrailin verkkomaksupalvelun avulla on ostettu tuotteita ja palveluita yli kahden miljardin arvosta. Paytrail toimii Jyväskylässä yli 50 osaajan voimin. Yritys on osa Nets-konsernia.

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitaalisuuden mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme 870 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Digian jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2016 oli 86,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIGIA).

Yrityksestä

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitaalisuuden mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme yli 870 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Kansainvälistymme asiakkaidemme kanssa. Digian jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2016 oli 86,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIGIA).

Lainaukset

Magento 2 -moduuli on Paytrailille erittäin keskeinen, joten meidän on voitava luottaa siihen, että kaikki toimii kokonaisuudesta yksityiskohtiin. Digia pystyi moduulillaan vastaamaan korkeisiin laatuvaatimuksiimme.
Petri Itkonen, Sales Director, Paytrail