SYSOPENDIGIA toimittaa Hyrles Oy:lle toiminnanohjausjärjestelmän

SYSOPENDIGIA Oyj Lehdistötiedote 10.10.2007

SYSOPENDIGIA toimittaa ohutlevy- ja elektroniikkatuotteita alihankintana valmistavalle Hyrles Oy:lle Enterprise Rapid by SYSOPENDIGIA toiminnan- ja talousohjausjärjestelmän. Järjestelmä kattaa seuraavat osa-alueet: tuotanto, osto- ja myyntitoiminnot, materiaalihallinto, CRM/asiakashallinta, kirjanpito, budjetointi, palkkahallinto. Järjestelmä otetaan käyttöön maaliskuussa 2008 ja ensi vaiheessa sillä on 30 käyttäjää. Lisäksi toimitamme OpusCapitan sähköisen laskutuksen työkalut integroituna Enterprise Rapid järjestelmään.

Myöhemmin toteutettavina optioina ratkaisuun kuuluvat web-portaali, jolla Hyrles voi seurata omien tilaustensa statuksia sekä sähköiset tilaus- ja laskuliittymät Enterprise Rapid järjestelmän ja Hyrlesin suurimman asiakkaan järjestelmien välillä.

”Meillä on tällä hetkellä käytössä kaksi eri järjestelmää. Halusimme löytää yhden järjestelmän, joka kattaa kaikki tarpeemme joustavasti. Tärkeää on valmius siirtyä sähköiseen liiketoimintaan suunnitelmiemme mukaisesti sekä kyky tuottaa ajantasaista tietoa liiketoiminnan tilasta. Enterprise Rapid vastasi tarpeitamme ja uskomme, että SYSOPENDIGIA pystyy tulevaisuudessakin tukemaan vahvasti kasvavan yrityksemme tarpeita”, kertoo Hyrles Oy:n toimitusjohtaja Juhani Hyry.

”Ratkaisu toteutetaan uudella tuotteistamallamme Enterprise Rapid-mallilla. Hyrles halusi järjestelmän käyttöön nopeasti ja kustannustehokkaasti, ilman mittavia sovitustöitä. Hyrles Oy:n kanssa solmimamme sopimus on merkittävä avaus Enterprise Rapid-toimintamallilla tehtäville toiminnanohjausjärjestelmätoimituksille. Pystymme toimittamaan asiakkaalle järjestelmän nopeasti ja annamme sovitusta aikataulusta toimitusaikatakuun”, toteaa johtaja Roy Nurmi SYSOPENDIGIA:n Teollisuus ja Kauppa liiketoimintadivisioonasta.

SYSOPENDIGIA, johtaja Roy Nurmi
Puh. 050 5600236, sähköposti: roy.nurmi@sysopendigia.com

Hyrles Oy, toimitusjohtaja Juhani Hyry
Puh. 040 5567146, sähköposti: juhani.hyry@hyrles.fi

SYSOPENDIGIA lyhyesti
SYSOPENDIGIA Oyj on nykyaikainen ja ketterä ohjelmistoyhtiö, joka toimittaa ja toteuttaa asiakkaidensa kilpailukykyä parantavia ICT-tuotteita, -palveluja ja -teknologioita - ratkaisuja muuttuvan maailman tarpeisiin.

SYSOPENDIGIA:lla on vahvaa osaamista teollisuuteen ja kaupan arvoketjuun toteutetuista yritysten liiketoimintaprosesseja tukevista tietojärjestelmäratkaisuista. SYSOPENDIGIA:n toimialakohtaiset ratkaisut kattavat operatiiviset toiminnanohjausjärjestelmät, langattomat ja integraatioratkaisut, kokonaisvaltaiset sähköisen liiketoiminnan ja sisällön hallinnan ratkaisut, sekä näihin liittyvät konsultointi-, ulkoistus- ja ylläpitopalvelut. Lisätietoja: www.sysopendigia.com

Hyrles Oy lyhyesti
Hyrles Oy on vuonna 1989 perustettu ohutlevy- ja elektroniikkatuotteita valmistava alihankintayritys. Yhtiö panostaa kokonaisalihankintaan, jossa kaikki työvaiheet tehdään alusta loppuun itse. Ammattitaitoinen henkilökunta ja korkealuokkaiset valmistusmateriaalit yhdessä pitkälle viedyn prosessihallinnan kanssa takaavat tuotteiden korkean laatutason. Yrityksen liikevaihto on 14Meur ja henkilöstöä yht. 140 henkilöä. Toimitilat ja tehdas sijaitsevat Lohjalla. Lisätietoja: www.hyrles.fi

Yrityksestä

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitaalisuuden mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme yli 870 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Kansainvälistymme asiakkaidemme kanssa. Digian jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2016 oli 86,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIGIA).