Näin Directa hellii asiakkaitaan taantumassa:

Yhteystieto- ja verkkopalveluita tuottava Directa tarjoaa asiakkailleen säännöllisin väliajoin rahanarvoisia asiakasetuja. Nyt alkaneen hiihtolomakauden kunniaksi yritys tarjoaa asiakkailleen maksutta koko viikon hissiliput uudistuneelle Suomutunturille.

Lapin lumista ja laskettelusta kiinnostuneille Directan asiakkaille on varattu 136 euron arvoisia viikon hissilippuja kaikkiaan 5.000 kappaletta. Lippuja jaetaan asiakaspalvelun kautta ilmoittautumisjärjestyksessä, niin kauan kuin niitä riittää.

Napapiirillä sijaitsevalla jylhällä Suomutunturilla on lasketeltu jo vuodesta 1965. Rinteet joutuvat tänä vuonna päivittäiseen ammattilaisten kuntotestiin Suomen ja Baltian kilpalaskijoiden harjoituksissa, mutta tunturille mahtuvat muutkin alan harrastajat. Tuulensuojaisilla rinteillä lasketellaan ja lautaillaan, mutta Suomu on myös itä-Lapin moottorikelkkailureittien solmukohta.

Directa Oy on loppukäyttäjälle maksuttomia hakemisto- ja yhteystietopalveluita tuottava suomalainen yhtiö. Yhtiön tuoteperheeseen kuuluvat mm. numeropalvelu, Suomen käytetyin* yrityshakemisto verkossa ja mobiilipalvelut sekä asiakkaiden verkkosivuratkaisut. Yhtiöllä on Suomessa noin 50 000 yritysasiakasta ja se tavoittelee merkittävää kasvua sekä suurempaa markkinaosuutta toimialallaan. Yhtiön palveluksessa on 48 henkilöä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa. Directa sijoittui Deloitten Technology Fast 50 -kilpailussa Suomen viidenneksi nopeimmin kasvaneeksi teknologiayritykseksi vuosina 2003-2007. Deloitten Technology Fast 500 EMEA kilpailussa Directa sijoittui koko talousalueen 89:ksi nopeimmin kasvaneeksi teknologiayritykseksi vuosina 2003-2007. *Tns Metrix

Directa Oy
Toimitusjohtaja Ville Komppa
ville.komppa@directa.fi
www.directa.fi

Yrityksestä

Directa Oy on loppukäyttäjälle maksuttomia hakemisto- ja yhteystietopalveluita tuottava suomalainen yhtiö. Yhtiön tuoteperheeseen kuuluvat mm. numeropalvelu, suomen käytetyin* yrityshakemisto verkossa ja mobiilipalvelut sekä asiakkaiden verkkosivuratkaisut. Yhtiöllä on suomessa noin 50 000 yritysasiakasta ja se tavoittelee merkittävää kasvua sekä suurempaa markkinaosuutta toimialallaan. Yhtiön palveluksessa on 48 henkilöä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa. *Tns Metrix.