DNA ja VVO laajentavat yhteistyötään

Lehdistötiedote 6.10.2009 klo 11.00

DNA Oy ja VVO-yhtymä Oyj ovat sopineet kaapeli-tv-palvelujen toimittamisesta yli 2 000 uuteen VVO-kotiin. DNA on jo ennestään toimittanut kaapeli-tv-palvelut noin 7 000 VVO-kotiin ympäri Suomea. DNA toimittaa kaapeli-tv-palvelut kaikkiaan 9 000 VVO-kotiin Heinolassa, Hollolassa, Kaarinassa, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Porissa, Raisiossa, Raumalla ja Turussa. Näistä valtakunnalliseen sopimukseen tulevat loppuvuoden aikana mukaan 2 000 uutta VVO-kotia Turussa ja Kaarinassa. - DNA on johtava teleoperaattori 20 prosentin osuudella kaapelitelevisiomarkkinassa. Kehitämme jatkuvasti uusia nopeuksia valokuituverkkoon. Esimerkiksi Turussa ja Kaarinassa valokuitu tulee jokaiseen VVO:n kiinteistöön, mikä mahdollistaa laadukkaat kaapelitelevisiopalvelut sekä nopeat, jopa 110 megan nopeuteen yltävät kaapelilaajakaistat, kertoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen. - Olemme tyytyväisiä palvelun laatuun ja vaivattomuuteen. Hinta-laatu-suhdekin on nykyisellään hyvä, kertoo yksikön johtaja Kimmo Rintala VVO:sta. DNA:lla on noin 267 000 kaapeli-tv-asiakasta. DNA TV:n digitaalisia peruskanavia on noin 20 ja lisämaksullisia kanavia on yhteensä 80. Lisämaksullisia kanavia varten tarvitaan DNA Katselukortti.