DNA jakaa tänään omistajilleen 100 miljoonaa pääoman palautuksina

Lehdistötiedote 30.5.2008 klo 14

DNA:n hallitus päätti viime vuoden joulukuussa yhteensä 100 miljoonan euron jakamisesta pääoman palautuksina DNA:n omistajille. Päätöksen lopullinen voimaantulo edellytti Patentti- ja rekisterihallituksen lupaa, jonka DNA sai toukokuussa.

DNA:n omistajille jaetaan tänään kunkin osakeomistuksen mukaisessa suhteessa yhteensä 100 miljoonaa euroa. DNA:n hallitus vahvisti asian tällä viikolla pidetyssä kokouksessaan.

- DNA:n taloudellinen asema ja tulevaisuuden näkymät ovat tällä hetkellä niin myönteiset, että pääoman palauttaminen on mahdollista. Lisäksi jaoimme omistajille viime vuodesta osinkoja huhtikuussa 9 miljoonaa euroa. Tavoitteenamme on jatkossakin palauttaa omistajille heidän sijoituksiaan, DNA:n talous- ja hallintojohtaja Simo Mustila kommentoi.

talous- ja hallintojohtaja Simo Mustila, DNA Oy, puh. 044 220 3300, simo.mustila@dnaoy.fi

DNA:n viestintä:
viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oy, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dnaoy.fi