DNA:n operatiiviseksi johtajaksi Petteri Niemi

Lehdistötiedote 9.12.2010 klo 12.30

DNA:n operatiiviseksi johtajaksi (COO) on nimitetty diplomi-insinööri Petteri Niemi, 39. Nimitys astuu voimaan välittömästi. Niemen vastuualue kattaa DNA:n myynti ja markkinointi-, asiakaspalvelu-, tekniikka- ja tuotekehitystoiminnot. Hän raportoi toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemelle. Niemi on ollut DNA:n palveluksessa vuodesta 2000 lähtien ja DNA Oy:n johtoryhmän jäsen vuodesta 2009. Hän jatkaa operatiivisen johtajan tehtävän ohella edelleen DNA:n asiakasprosesseista vastaavana johtajana. Lisätietoja: toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi, DNA Oy, puh 0290 996 201, riitta.tiuraniemi@dna.fi DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi