DNA yhteistyöhön Kimi Räikkösen kanssa

Lehdistötiedote 28.1.2010 klo 15.15

DNA on solminut yhteistyösopimuksen F1-maailmanmestari Kimi Räikkösen kanssa. DNA tukee Kimi Räikkösen ensimmäistä kautta rallikuljettajana. DNA:lla ja Kimi Räikkösellä on ollut yhteistyötä myös aiemmin, sillä DNA tuki Räikkösen formulauraa hänen noustessa F1-sarjaan. Yhteistyö näkyy perjantaina alkavasta Tunturirallista alkaen ja jatkuu koko 2010 WRC-kauden. ”Kimi Räikkösessä ja hänen uudessa urassaan rallin parissa tiivistyy yksi DNA:n merkittävimmistä arvoista eli rohkeus. Yhteistyö Kimin kanssa on luontevaa siksi, että olemme tukeneet Kimiä jo aiemmin hänen uransa käänteentekevissä hetkissä hänen aloittaessa F1-uraansa Sauberilla. Rallilla on vahva asema suomalaisten sydämissä, joten henkilön lisäksi myös laji on DNA:lle luonteva valinta”, kommentoi DNA:n myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson. ”On mukava jatkaa suomalaisen kumppanin kanssa, joka on tuttu jo vuosien takaa. DNA:ssa on hyvää, rentoa otetta, joka sopii hyvin minulle sekä rallimaailmaan”, toteaa Kimi Räikkönen. DNA:n ja Kimi Räikkösen yhteistyö alkaa tämän viikon lopussa Rovaniemellä ajettavassa Tunturirallissa, jossa DNA on jo Räikkösen sponsoritukena. Räikkönen toimii myös kevään aikana DNA:n markkinoinnin keulakuvana. DNA:n ja Räikkösen yhteistyösopimus kattaa tämän kauden. Lisätietoja: myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson, DNA Oy, puh. 044 044 5000, erik.sylvestersson@dna.fi DNA:n viestintä: 044 044 8000, viestinta@dna.fi Kimi Räikkösen asiainhoitaja Riku Kuvaja, 0400 474 736, riku.kuvaja@arlot.fi