Tietoturvapalvelut DNA:n mokkuloihin

Lehdistötiedote 11.1.2010 klo 10 DNA tuo tietoturvapalvelut mokkulaan. Tästä päivästä alkaen DNA:n myymissä Nokian CS-15 -mokkuloissa on valmiina DNA Nettiturvan asennusohjelmisto. Muiden mokkulamallien käyttäjät voivat ladata DNA Nettiturvan asennusohjelmiston DNA:n kotisivuilta. DNA Nettiturvaan tarvittava lisenssi on nyt tilattavissa tekstiviestillä kaikkiin DNA:n mokkuloihin. DNA Nettiturva -palvelun on toteuttanut F-Secure. - DNA kehittää aktiivisesti liikkuvan laajakaistan palveluita. Tällä uudella tuotteistuksella tuomme Nettiturvan käyttöönoton helpoksi myös mokkulan käyttäjille. Haluamme samalla varmistaa entistä paremmin langattomien tiedonsiirtopalveluiden laadun lisäksi myös niiden käyttöturvallisuuden, DNA:n myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson sanoo. - DNA Nettiturva pohjautuu F-Securen uusimpaan teknologiaan kuluttajille tarjotuissa tietoturvapalveluissa. Mokkulan mukana tuleva uusi DNA Nettiturva käyttää aiempaa versiota selvästi vähemmän koneen keskusmuistia, minkä ansiosta tietoturva ei hidasta käyttäjän koneen toimintaa. Laadukkaan tietoturvaratkaisun lisääminen liikkuvaan laajakaistapakettiin tarjoaa DNA:n asiakkaille parhaan mahdollisen käyttökokemuksen, toteaa F-Securen avainasiakaspäällikkö Arto Kähönen. DNA Nettiturva (Täysturva) maksaa tekstiviestillä tilattuna 4,99 euroa kuukaudessa. Tilaus veloitetaan puhelinlaskun yhteydessä. Palvelussa on 30 päivän maksuton kokeiluaika, jonka jälkeen asiakas voi tilata tuotteen tekstiviestillä ja maksaa sen puhelinlaskunsa yhteydessä. Jos asiakas ei voi vastaanottaa maksullisia tekstiviestejä, hän voi hankkia vuoden lisenssin sisältävän DNA Nettiturvakortin DNA Kaupasta. Lisätietoja: myynti- ja markkinointijohtaja johtaja Erik Sylvestersson, DNA Oy, puh. 044 044 5000, erik.sylvestersson@dna.fi avainasiakaspäällikkö Arto Kähönen, F-Secure Oyj, puh. 0400 363 175, arto.kahonen@f-secure.com DNA:n viestintä: viestintäpäällikkö Marjaana Ponkala, puh. 044 044 4517, marjaana.ponkala@dna.fi F-Securen viestintä: tiedottaja Ulla Toivanen, puh. 040 752 0688, ulla.toivanen@f-secure.com