Document House Oy:n Porin toimipiste muuttaa Puuvillan yrityspuistoon

Document House Oy:n Porin toimipiste muuttaa uusiin toimitiloihin perjantaina 2.9.2016.

Uusi osoitteemme on:

Document House Oy
Pohjoisranta 11 D, 1.krs
28100 Pori

Porin Puuvillaan on muodostunut Satakunnan suurin yritys-, koulutus- ja vapaa-ajankeskus, joka yhdistää ajan patinoimat tiiliseinät ja modernit ratkaisut ainutlaatuisella tavalla. Kohteen monipuolisuus tarjoaa hyvän mahdollisuuden Document Housen kehitykselle Satakunnassa.

Pidämme asiakkaillemme avoimet ovet uudessa toimipisteessä 20.9 ja samalla on mahdollista tutustua asiakirjahallinnan tuoreimpiin ratkaisuihin jolla autamme asiakkaitamme tekemään työt tehokkaammin ja helpommin. Päivän aikana on tarkoitus keskustella asiakkaidemme kanssa tiedonohjaussuunnitelman merkityksestä liiketoiminnan kehittämiselle. Tiedonohjaussuunnitelma liittyy kiinteästi organisaation liiketoimintaprosesseihin: kun liiketoimintaprosessi muuttuu, muuttuu tiedonohjaussuunnitelma.

Lisätietoja:

Juha Heinonen                 Kaj Seeste

myyntijohtaja                    markkinointijohtaja

0207 888 257                   0207 888 251

Yrityksestä

Document House auttaa organisaatioita eroon papereista. Jokaisessa organisaatiossa on tähän liittyen kolme keskeistä haastetta: papereita on hyllyissä, tietoa vastaanotetaan eri muodoissa ja asiakirjoja tuotetaan itse isoja määriä. Tarjoamme kuuden askeleen ratkaisumallin, jonka avulla pääset eroon papereista.