Neljä uutta työntekijää aloitti Document Housella

Report this content

Espoon toimipisteellämme on muutaman viime kuukauden aikana aloittanut kolme uutta työntekijää. Kuvissa vasemmalta luettuna ovat Olli Rasia, Antti Ellonen ja Tuomas Himanen. Olli vastaa Document Housella tuotekehityksestä ja Antti sekä Tuomas ovat vahvistaneet Espoon myyntitiimiä entisestään. Lisäksi Vantaalla logistiikkakeskuksessa on aloittanut uutena työntekijänä Timo Tossava. Hän hoitaa logistiikan päivittäisiä toimintoja.

Ennen siirtymistä Document Housen tuotekehitysjohtajaksi Olli on työskennellyt vastaavissa tehtävissä mm. Interimillä, Technopoliksella, Aro Systemsillä sekä Elisalla. Avainasiakaspäällikkönä toimivalla Antilla on usean vuoden kokemus vaativista myyntitehtävistä Praecomilta ja Interoutelta. Myös Tuomakselta löytyy vankkaa kokemusta myynnin parista seuraavista yrityksistä: KOMPAN Suomi Oy ja Cad-Quality Finland Oy. Tuomas toimii Document Housella avainasiakaspäällikkönä pääasiassa graafisissa asiakkuuksissa.

Tällä hetkellä etsimme kokenutta, numerotarkkaa ja konsernitason hallintojohtajaa Espoon toimipisteeseemme. Jos kiinnostuit paikasta tai tiedät sopivan ehdokkaan, lisätietoja löytyy Helmitehtaan kotisivuilta. Voit myös kysyä lisätietoja hallintojohtajan paikaista suoraan Marjukalta.

Marjukka Nieminen
marjukka(a)helmitehdas.fi

Kaj Seeste, myynti- ja markkinointipäällikkö
kaj.seeste@documenthouse.fi

Document House on asiakirjahallinnan ammattilainen. Olemme luotettava suomalainen kumppani ja toteutamme palveluna ratkaisut asiakirjojen luomisesta tulostukseen ja digitalisointiin.