Ruotsalainen NodeGraph valloittaa Suomen markkinan eCraft Business Insightin avulla

Report this content

NodeGraph ja eCraft Business Insight ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Qlik-asiakkaille voidaan tarjota parempaa läpinäkyvyyttä dataan ja sen oikeellisuuteen. NodeGraphin data-alustaa hyödyntäen asiakkaat voivat helpommin validoida datan oikeellisuuden ja jatkokehitystä voidaan tehdä entistä nopeammin.

”Data-ohjatussa päätöksenteossa on tärkeää, että esimerkiksi yrityksen johto voi luottaa näkemäänsä dataan. NodeGraphin alustan lisääminen eCraft Business Insightin ennestään kattavaan tarjoomaan tuo asiakkaalle entistä parempaa datan hallittavuutta ja läpinäkyvyyttä datan laatuun”, kertoo eCraft Business Insightilla analytiikasta ja BI:stä vastaava liiketoimintajohtaja Rami Jahkonen.

NodeGraphin data-alusta on nopea ottaa käyttöön ja skaalautuu asiakkaan tarpeiden muuttuessa. Käyttöönotto lasketaan tunneissa, ei viikoissa tai kuukausissa.

”NodeGraph tulee jatkossa olemaan myös osa eCraft Business Insightin omaa projektimallia ja se tulee laajasti myös sisäiseen käyttöömme. Asiakkaalle tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että palvelemme asiakasta entistä paremmin ja pystymme tehostamaan kommunikaatiota parantuneen dokumentaation myötä. Asiakkaalle tarjoamme jatkossakin vain parasta”, toteaa Christian Lindholm, Senior Business Insight -konsultti eCraft Business Insightilta.

Lisätietoja: liiketoimintajohtaja Rami Jahkonen, eCraft Business Insight Oy Ab, rami.jahkonen@ecraft.com, puh. 050 464 4088

eCraft Business Insight on tiedolla johtamisen asiantuntija. Autamme asiakkaitamme liiketoiminnan johtamisen, analytiikan ja BI:n sekä liiketoiminnan ennustamisen ja -ohjaamisen ratkaisuissa. BI-teknologioinamme ovat alan johtavat Qlik ja Microsoft Power BI. Liiketoiminnan suunnittelun, budjetoinnin ja konsolidoinnin ratkaisumme on maailman johtava pilvipohjainen Adaptive Insights. Koneälyn hyödyntämisen osalta olemme työkaluriippumattomia. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme pitkäaikainen kumppani ja olemme rakentaneet toimintamallimme tukemaan tätä yhteistyötä niin liiketoiminnan kuin tekniikan näkökulmasta. eCraft Business Insight Oy Ab kuuluu kotimaiseen eCraft -konserniin. https://www.ecraft.com/fin/bi/

NodeGraph produces an add-on for your QlikView and Qlik Sense solutions that helps you improve your understanding of your data. The broader belief here at NodeGraph is that every person within an organization has the right to understand and make use of their data. And that’s where partners come in. We confidently depend on our growing network of partners to help create an environment where trust, understanding, and governance are key elements of data analysis – all over the world. https://www.nodegraph.se/